Kan ik de groepsfoto ook digitaal bestellen?

Helaas bieden wij de groepsfoto niet digitaal aan. Wel kunt u deze in verschillende formaten en op de getoonde producten laten afdrukken.

Hoe verander ik de actieve foto?

Onder de actieve foto ziet u de andere foto’s. De foto die u daar aanklikt, wordt actief.

Kan ik bij mijn bestelling kiezen uit afdrukken in mat of glans?

Op dit moment bieden wij alleen matte afdrukken aan van de portretten.
De klassenfoto’s worden altijd glanzend geleverd.

Ik ben mijn inlogkaart kwijt, wat nu?

Wij helpen u graag persoonlijk verder. U kunt met ons telefonisch contact opnemen via 040-2809666 of via e-mailadres Klantenservice@vandenberg-id.com

Kan ik ook foto’s bestellen met een andere ID?

Jazeker! Bovenin het scherm vindt u een knop [van andere ID’s bestellen]. Als u daar op klikt, kunt u inloggen met een andere ID.

Kan ik de bestelde foto’s terugsturen of ruilen?

Omdat uw bestelling een product is wat door uzelf is samengesteld, kunnen wij deze helaas niet retour nemen.